לפרסום חוצות 4 יתרונות עיקריים:
א. חשיפה רבה – גם לנוסעים במכוניות, גם להולכי רגל וגם למי שגר או עובד בסביבת השלט.
ב. חשיפה לפרקי זמן ממושכים ובהתאם מקסימום זכירות – שילוט בתחנת אוטובוס למשל מוצג בפני נוסעים שמגיעים אליה מדי יום, בילבורד מוצג בפני נוסעים שתקועים בפקקים למשך זמן רב, וכך גם עמודורים ומכוונים.
ג. בלעדיות כמעט מלאה על תשומת הלב של קהל היעד – המיקומים של השלטים מושכים אליהם תשומת לב רבה גם בזכות העובדה שיש מעט גירויים אחרים יחסית סביבם.
ד. חיזוק המותג – שילוט חוצות מתאפיין כאמור בממדים מרשימים ובאופן טבעי המותג נתפש כחזק – יתרון משמעותי לעסקים קטנים.