יתרון משמעותי אחד של לוחות הפרסום על עמודי התאורה הוא ההיצע העצום שלהם. בזכות העובדה שישנם אינספור נון סטופים ניתן להשתמש במוצר זה באופן מדויק מאוד – למשל בקרבת העסק עם שלט שמציג אותו באופן מחמיא, מציין את המרחק הקצר ומושך את העוברים ושבים להגיע אליו. דרך נוספת לנצל את הפריסה הרחבה מאוד של לוחות פרסום אלה היא קמפיין "שטיפה" שבמסגרתו העסק שלכם יופיע בבת אחת על כמות גדולה מאוד של נון סטופים ויזכה לחשיפה עצומה תוך זמן קצר.
יתרון שני הוא שגם לאחר שקיעת השמש בכל יום השילוט נראה היטב הודות לעמוד התאורה העירוני שנדלק אוטומטית. סיבה טובה נוספת להשתמש בנון סטופ במסגרת קמפיין פרסום היא החשיפה גם להולכי רגל וגם לנוסעים במכוניות, ועוד קהל רחב שיצפה במסרים שלכם מדי יום, ולפעמים גם כמה פעמים בכל יום, הוא כל מי שגר או עובד באזור שבו מוצב שלט.